Dámská paruka ve světle hnědé přírodní plavé blond barvě. Moderní...
Dámská paruka ve světle hnědé zrzavé barvě. Moderní "rozcuchaný" střih....
Krátká středně plavá paruka s melírem a ofinkou. Paruka je u hlavy...
Krátká dámská paruka v barevné kombinaci tmavě plavé, plavé blond, s...
Krátká dámská paruka v havraní černé barvě. Paruka ve stylu kudrnatého...
Paruka s ofinou, bohatým objemem a lehkým zvlněním. Přesto vzdušná....
Paruka s rovnou ofinou a bohatým objemem a lehkým zvlněním. Přesto...
Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@lanella.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, má spotřebitel v souladu s § 20d a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, tj. může podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.